fredag 19 september 2014

Amuletter vs Talismaner

Idag har jag i sällskap med Britten planerat för lite nya amuletter/talismaner. Eftersom månen är i avtagande så håller jag mig till att planera hur jag ska utforma amuletten och vad den ska innehålla. Vilket också är bra ifall man skulle behöva införskaffa någon ingrediens eller så ;) Tillverkningen ska göras i växande måne.



Hur som helst, mysigt att få sitta vid Brittens altare och kraxa med en likasinnad häxa :D 



Var på en helande trumresa igår och den var väldigt givande :) Fick ett kärt återseende med min fina hermelin :) Han har varit saknad så nu hoppas jag han stannar ett tag :)



2 kommentarer:

Only me sa...

Är det amulett du ska tillverka hos Paula du planerar?
Jag har inte räknat ut vad jag ska göra... Får tänka till lite när det närmar sig :)
Vad fint altare hon har Britten.

MammaTill2 sa...

Har inte bestämt mig än om jag ska göra amuletten hos Paula. Jag kanske inte kan hålla mig utan gör den någon dag innan :P Tidigast runt den 3-4/10 blir det, vill ha månen i rätt fas ;)

Ja hon har fått till det så fint och mysigt <3